Pietarsaari tiedottaa-lehden uusi numero kertoo vuoropuhelusta ja kokemuksista

24.06.2019

– Pietarsaaren kaupungin strategian tavoitteena on, että kaupunki jatkaa kasvamistaan ja kehittymistään. Tätä toteutetaan yhä paremmassa vuoropuhelussa asukkaidemme kanssa, kirjoittaa kaupunginjohtaja Kristina Stenman uudessa Pietarsaari tiedottaa-lehdessä (2/2019).

Kaupungin tiedotuslehden viimeisimmässä numerossa keskitytään muun muassa vuoropuhelun kehittämiseen kaupungin ja asukkaiden välillä sekä lisäämään asukkaiden mahdollisuuksia osallistua kaupungin kehittämiseen.

Esimerkkeinä mainitaan säännölliset asukasfoorumit, palautteen antamisen mahdollisuus ja se, että kaupunki on ottanut lisää sosiaalisen median kanavia (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube ja LinkedIn) käyttöönsä. Matkailulla on omat sosiaalisen median profiilit, jotka liittyvät Visit Jakobstad-Visit Pietarsaareen.

– Korostamme myös hienojen kokemusten mahdollisuutta paikallisessa ympäristössä. Lehti sisältää reportaasin kaksikielisestä perheestä, joka muutti takaisin Pietarsaareen asuttuaan toisella paikkakunnalla kahdenkymmenen vuoden ajan, sekä heidän suosikkipaikoistaan ​​Pietarsaaressa. Huomioimme myös alueellisen työvoiman tarpeen ja haastattelimme muutamaa kaupungin 82 kesätyöntekijästä: kyselimme heidän ajatuksiaan kesätöistä ja tulevaisuuden työstään, kertoo viestintävastaava Jeanette Östman.

Lehti sisältää tapahtumakalenterin, jossa on poimintoja Pietarsaaren tapahtumista kesä-joulukuussa 2019.

Lehti Pietarsaari tiedottaa-Jakobstad informerar on kolmikielinen, sisältö on suomen- ja ruotsinkielinen ja tiivistelmä löytyy englanniksi. Lehden levikki on 12 500 kappaletta ja lehti jaetaan kaikkiin Pietarsaaren kotitalouksiin ja kaupungin eri toimialoille.

Lisätietoa: Viestintävastaava Jeanette Östman, 044 785 1742, jeanette.ostman@pietarsaari.fi

 

Finsk parm2

Siirry "Ajankohtaista"-sivulle
Widgetalue (Alhaalla)